Tiffany & Co. viert individuele stijl met herfst campagne 2017

Tiffany & Co. kondigt vandaag aan dat de herfst campagne van 2017 in het teken van individualisme en zelfexpressie staat. De campagne brengt 6 sterke persoonlijkheden samen met verschillende disciplines, elk gekozen vanwege hun eigen stijl, persoonlijke kracht en fantasierijke visie. Samen met Janelle Monáe, Elle Fanning, Zoë Kravitz, Annie Clark, Cameron Russell, David Hallberg én het Nederlandse fotografen duo Inez & Vinoodh.

“Tiffany heeft altijd gestaan voor creativiteit, passie en optimisme” vertelt Reed Krakoff, chief artistic officer van Tiffany & Co. “De portretten belichamen de natuurlijke schoonheid en unieke stijl van elk talent.”


De herfst campagne vertegenwoordigd Reed Krakoff’s eerste creatieve expressie voor het huis. Tiffany’s creatieve team, geleid door Krakoff, riep de hulp in van het Nederlandse fotografen duo Inez & Vinoodh voor de portretten evenals de behind-the-scenes video, elk gestijld met iconische Tiffany & Co. sieraden:

  • Actrice Elle Fanning maakt een statement door middel van meedere Tiffany Keys
  • Principal danser van het Bolshoi en Amerikaanse Ballet Theather David Hallberg portretteert een contrast door het Tiffany & Co. Schlumberger Bird on a Rock clip
  • Actrice, zangeres en model Zoë Kravitz draagt de laatste Tiffany City HardWear ontwerpen in combinatie met de Return to Tiffany hanger.
  • Ingaand op haar tijdloze en innovatieve stijl, zanger, songwriter, record label executive en de met een Oscar genomineerde actrice Janelle Monáe showt haar Return to Tiffany klassieke harten hanger in combinatie met de Tiffany City HardWear ringen
  • Cameron Russell, een Amerikaans supermodel en activiste, draagt twee soorten Tiffany T ringen met Elsa Peretti’s Diamonds by the Yard
  • De Tiffany Victoria collectie wordt gedragen door Annie Clark, beter bekend onder haar artiestennaam: St. Vincent.

De campagne staat symbol voor de persoonlijke stij; en invloed van de mannen en vrouwen die Tiffany hebben gedragen gedurende haar 180 jarige bestaan. De beelden zullen zowel in print als online verschijnen, en terug te vinden zijn op de verschillende social media kanalen.

Verder lezen

Aan mij niet alleen de eer om Bernhard van Oranje te kleden voor de cover van de eerste editie van...

Muziek, cultuur, fashion en food: alles wat Museum Quarter Amsterdam te bieden heeft tijdens...

Het Amsterdamse kledingmerk MR MARVIS richt zich uitsluitend op stijlvolle korte broeken. En met...