Bigger is better‘ is een credo dat de Amerikanen waarschijnlijk tot het einde der tijden hoog in ’t vaandel hebben staan. Hierin zijn twee zaken van levensbelang: je auto en je huis. Hoe groter deze allebei zijn, des te meer respect je af weet te dwingen. Combineer dit gegeven met het feit dat ze in de Verenigde Staten werkelijk alles weten te verkopen en je krijgt een video van een 100 miljoen dollar kostende villa in Beverly Hills. Want, hoe verkoop je als makelaar nou een woning van $100.000.000 als je niet eens een behoorlijke video hebt? Juist.

Opus Real Estate heeft een sublieme video gemaakt van een ongelooflijk huis in Beverly Hills

Wanneer je een huis in de aanbieding hebt met een prijskaartje van 100 miljoen, dan is het van belang dat je dit huis speciaal ‘maakt’. Dat wil zeggen, het huis zelf is al speciaal, maar een dergelijk optrekje verdient ook een speciale aanpak. Tim Murmane, de man achter Opus Real Estate, weet dit als geen ander. Hij zit al 36 jaar in het makelaarsvak. Lang genoeg om te weten dat dergelijke huizen een bijzondere benadering verdienen.

Zo gezegd, zo gedaan. Het huis werd van begin tot einde op professionele wijze gefilmd. Iedere kamer komt aan bod en het is praktisch alsof je er zelf rondloopt. Een perfecte manier om mensen een eerste indruk te geven van het optrekje. Uiteraard zul je er als potentiële koper graag in het echt rondlopen, maar het begin is er. In de video wordt direct duidelijk waarom het huis een dergelijk prijskaartje heeft. Alles, maar dan ook echt alles is over the top en kent een grandeur van jewelste. Natuurlijk is het een kwestie van smaak, maar ons echt verbazen over de aankleding doen we niet.

Bron: Gewoonvoorhem