
Rolex verhoogt de prijzen voor de stalen sportmodellen in 2020 met zo’n 3-6%
Na het Verenigd Koninkrijk is nu ook Amerika aan de beurt. Slechts een kwestie van tijd?
Rolex is misschien wel ‘s werelds meest bekende horlogemerk. Het Zwitserse merk wordt al sinds jaar en dag geassocieerd met kwaliteit, luxe en status. De aanschaf van een Rolex is voor velen van ons dan ook een mijlpaal: het is de beloning voor een zwaarbevochten overwinning of een uiterst bewonderenswaardige prestatie. Toch is het voor veel mensen ook gewoon een statussymbool, met een Rolex koopt men status (zo denkt men). Hierdoor stijgt de vraag naar het ‘kroontje’ en Rolex beantwoord die vraag nu met een prijsverhoging.
Remco Schrans
Een voorliefde voor horloges, auto's en maatschappelijke onderwerpen die tot goede discussies leiden. Ik schrijf graag en ik laat me graag inspireren. Een kijkje in de keuken: @remcorgs op Instagram.